۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 1001298

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طرح استیضاح شهردار این شهر مسکوت ماند و مقرر شد شهردار در فرصت داده شده دغدغه اعضای شورا را لحاظ و پیگیری کند.

استیضاح شهردار مشهد مسکوت ماند

به گزارش قدس خراسان، ایمان فرهمندی روز دوشنبه در صد و بیستمین نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: موضوع سوال و استیضاح از شهردار در خصوص عملکرد شهرداری در دستور کار بود و بارها در قالب سوالات و تذکرها موضوع مطرح و جمع‌بندی شد.

وی اضافه کرد: در جلسه ای با حضور شهردار و اعضای شورا مقرر شد دغدغه اعضای شورا در مدیریت شهری در بازه زمانی خاصی برطرف شود و شورا نیز همراهی لازم را داشته باشد لذا تا معضلات برطرف شود، طرح استیضاح مسکوت می ماند.

لزوم تعیین تکلیف نیروهای شرکتی

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد نیز اظهار کرد: در شهرداری و در حوزه نیروی انسانی، نیروهای حجمی و قراردادی بلاتکلیف هستند و نیروهای شرکتی و حجمی دریافتی های متفاوت دارند.

موسی الرضا حاجی بگلو افزود: وضعیت نیروهای قراردادی، حجمی و فاکتوری باید اصلاح شود هنوز عیدی اعیاد قربان و غدیر نیروهای کارگری شهرداری واریز نشده است این نیروها چگونه زندگی خود را با حداقل حقوق بچرخانند، انگیزه نیروها به میزان رفاهیات بستگی دارد.

وی ادامه داد: بدهی پیمانکاران شهرداری نیز باید پرداخت شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: همچنین در روزهای اخیر برخی نمایندگان مجلس در خصوص هفت ساله شدن شورا مصاحبه هایی با رسانه ها کرده و موضوع را با بی درایتی عنوان کرده اند که دور از انصاف است.

حاجی بگلو افزود: این که پشت تریبون نمایندگان مردم در شوراهای شهر و روستا فاسد قلمداد شوند، انصاف نیست و این رفتار اگر ادامه دار باشد، پاسخ خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.